Νέα ιστοσελίδα

Μεταβείτε στη νέα μας ιστοσελίδα

nea ist

κλικ στην εικόνα

imageslogo

bima mathiton 2

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2015-2016

Παρουσίαση εργασιών στο μάθημα της Τεχνολογίας

texnologia

    Την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των εργασιών του μαθήματος της τεχνολογίας καθώς επίσης και η έκθεση των μαθητικών έργων με συντονίστρια καθηγήτρια την κ. Χαραλαμπάκη Κυριακή, διδάσκουσα του μαθήματος της τεχνολογίας, και συμμετέχοντες μαθητές και από τις τρεις τάξεις του σχολείου μας.

20160422-0003b

 

 

 

  Στην Α΄ τάξη οι μαθητές ασχολούνται με τη μέθοδο της ατομικής εργασίας. Καλούνται να επιλέξουν μία από τις τέσσερις θεματικές ενότητες του μαθήματος από την οποία προκύπτει και το ατομικό τους έργο. Έτσι οι μαθητές του σχολείου μας επέλεξαν τις ενότητες: "Εργαλεία και Μηχανές" και "Μεταφορές και Επικοινωνίες". Ενδεικτικά, παρουσιάστηκαν δύο εργασίες μαθητών από κάθε ενότητα: "Η γραφομηχανή", εργασία της μαθήτριας Τσιαφάκη Άρτεμης , "Το αυτοκίνητο", εργασία του μαθητή Καραπετιάν Ρομπέρτο, "Ο ασύρματος", εργασία της μαθήτριας Κισσούδη Μαρίνας και "Η κιθάρα", εργασία της μαθήτριας Αραμπατζή Σοφίας.

grafomixani  aytokinito

kithara

  Στη Β΄ τάξη οι μαθητές μαθαίνουν πώς να εργάζονται σε ομάδες, μέσω του θέματος και των εργασιών του μαθήματος, επιλέγοντας ένα έργο από τους τρεις τομείς παραγωγής (πρωτογενή, δευτερογενή και τριτογενή τομέα).

  Το τμήμα Β1 επέλεξε ένα αθλητικό κέντρο, που ανήκει στον τριτογενή τομέα παραγωγής. Η ονομασία της επιχείρησης ήταν "Βfit ". Ο κάθε μαθητής είχε το δικό του ρόλο και σε συνεργασία μεταξύ τους «οργάνωσαν» την επιχείρηση τους μέσα από γραπτές εργασίες και σεμινάρια που γινόταν κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Κατασκεύασαν ομοίωμα (μακέτα) και μας παρουσίασαν την εργασία τους.

bfit

         20160422-0028     20160422-0033

         20160422-0034     20160422-0035

         20160422-0038     20160422-0040

         20160422-0043     20160422-0045

20160422-0064

   Το τμήμα Β2 επέλεξε ως παραγωγική μονάδα ένα οινοποιείο, από τον δευτερογενή τομέα, με επωνυμία "Ελλην? οίνων". Έτσι, δόθηκε η ευκαιρία στους μαθητές να γνωρίσουν πράγματα για τη συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα.

oinopoieio

20160422-0050

 

20160422-0065

  Από τη φετινή σχολική χρονιά, το μάθημα της τεχνολογίας διδάσκεται και στην Γ΄γυμνασίου με θεματική ενότητα "Έρευνα και Πειραματισμός".

  Οι μαθητές επιλέγουν θέματα από διάφορες ενότητες της τεχνολογίας, ορίζουν τις μεταβλητές, κατασκευάζουν τα δοκίμια, πραγματοποιούν πειράματα, εξάγουν συμπεράσματα και έπειτα ολοκληρώνουν την γραπτή τους εργασία, την οποία και παρουσιάζουν.

  Η μαθήτρια της Γ΄τάξης, Γεωργίου Χαρά, παρουσίασε την εργασία της με θέμα: "Ανάπτυξη φυτών με ή χωρίς νερό".

20160422-0058

         texn2016 3

texn2016 4

  Οι μαθήτριες της Γ΄τάξης Βουλγαρίδου Ελευθερία, Καραγιαννίδου Μαριάνθη και Λέναρτ Μαρίνα, παρουσίασαν την εργασία τους με θέμα: "Ποιο νερό παγώνει ταχύτερα, το γλυκό ή το αλμυρό".

20160422-0062

texn2016 1

texn2016 2

 

 

 

      Κείμενο: Δήμου Ειρήνη, Β1 (σχολ. έτος 2015-2016

 Διδάσκουσα καθηγήτρια:  Χαραλαμπάκη Κυριακή (Τεχνολογίας)

 

 

Η συγγραφέας κα Συράκη στο Γυμνάσιο Άνθειας

 12966730 1274487772567540 1377019256 n

  Τη Δευτέρα 28 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη της συγγραφέως κ. Ελένης Συράκη στο Γυμνάσιο Άνθειας.

  Στo πλαίσιο του μαθήματος «Project- βιωματικές δράσεις», στη Β? Γυμνασίου, η θεματολογία ήταν «Πολιτισμός». Έτσι, αποφασίστηκε, σε συνεργασία με την καθηγήτρια του μαθήματος, να διαβάσουμε και να συζητήσουμε ένα λογοτεχνικό βιβλίο της συγκεκριμένης συγγραφέως, που ζει στην πόλη μας. Το βιβλίο ονομάζεται «Κλεμμένος χρόνος». Ο τελικός στόχος του μαθήματος ήταν να πραγματοποιήσουν οι μαθητές συνέντευξη με τη συγγραφέα.

  Οι μαθητές είχαν ετοιμάσει ερωτήσεις για τη συνέντευξη, τις οποίες μοιράσαμε έτσι ώστε να συμμετέχουν όλοι. Επίσης, δύο μαθήτριες έγραψαν ένα μικρό κείμενο, που διαβάστηκε για να καλωσορίσουμε τη συγγραφέα στο σχολείο μας. Επιπρόσθετα, διαβάστηκαν από μαθητές αποσπάσματα του μυθιστορήματος.

DSC 0008

12968535 1274487682567549 1292634461 n

  Η εκδήλωση είχε επιτυχία, εφόσον κύλησε σε ευχάριστη ατμόσφαιρα, με μεγάλη προσήλωση από την πλευρά των μαθητών. Είχαμε την ευκαιρία να ακούσουμε για τις πηγές της έμπνευσης της, το πώς εκδίδεται ένα μυθιστόρημα, το πότε και γιατί αποφάσισε να ασχοληθεί με τη συγγραφή. Επίσης, η κ. Συράκη μοιράστηκε μαζί μας πληροφορίες για το νησί από όπου κατάγεται, τη Χίο, τα προϊόντα του, για το αγαπημένο της μαστιχοχώρι, την Καλλιμασιά. Άλλωστε, η υπόθεση του βιβλίου εκτυλίσσεται εκεί κι οι μαθητές έμαθαν πολλά γι? αυτή τη γωνιά του Αιγαίου Πελάγους.

 


 

   Ευχαριστούμε πολύ την κ. Συράκη για την τιμή που μας έκανε να μας επισκεφτεί και να συνεργαστεί με τα δύο τμήματα της Β΄ Γυμνασίου.

Κείμενο: Δήμου Ειρήνη, Β1 (σχολ. έτος 2015-2016)

Νιτσάκη Αναστασία, Β1 (σχολ. έτος 2015-2016)

Υπεύθυνη καθηγήτρια :  Παπαδοπούλου Φανή (Γαλλικής Γλώσσας)

Οικιακή Οικονομία: super foods

 

  Στο κεφάλαιο του μαθήματος που αφορά στα φρούτα και τα λαχανικά αναφερθήκαμε στα οφέλη που έχουν τα αποξηραμένα φρούτα στον οργανισμό και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά στα λεγόμενα Super foods.

1

  Τα superfoods (υπερτροφές στα Ελληνικά) είναι τροφές με συμπυκνωμένα θρεπτικές ουσίες, δηλαδή περιλαμβάνουν πολλά ευεργετικά συστατικά, τα οποία είναι εύκολα απορροφήσιμα από τον ανθρώπινο οργανισμό, και έτσι μπορούν συμβάλλουν στην υγεία και την ευεξία του ατόμου. Δεν είναι σπάνιες τροφές, αλλά συνηθισμένες τροφές που χρησιμοποιούνταν στα παλιότερα χρόνια για την πρόληψη και αντιμετώπιση διαφόρων ασθενειών. Είναι τροφές πολύ πλούσιες σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικές και πολλές άλλες φυτοχημικές ουσίες. 

 

 Incan berry

 

Σιταρόχορτο

 

blueberries

 

Kινόα

 

Acai berry

 

ιπποφαές

 

Σπιρουλίνα

 

Σμέουρα (ή Raspberries)

 

Cranberry

 

Και άλλα πολλά

 

 

 

 

  Αποφασίσαμε, λοιπόν, με την καθηγήτριά μας να κάνουμε μια βιωματική δράση για τα super foods. Αρκετοί μαθητές έφεραν αποξηραμένα φρούτα και super foods για να γίνει το μάθημά μας πιο «δραστηριοκεντρικό». Με αυτόν το τρόπο καταφέραμε και δοκιμάσαμε γεύσεις άγνωστες  που δεν τις φανταζόμασταν ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν και μας άρεσαν πολύ. Επίσης βρήκαμε και παρουσιάσαμε στην τάξη πληροφορίες για τα super foods, τα βότανα, τους καρπούς και για τα αποξηραμένα φρούτα. Έτσι μάθαμε τι μας προσφέρουν, πώς μας βοηθούν και σε τι συμβάλλουν στον οργανισμό μας. Κατά αυτόν τον τρόπο διδαχθήκαμε όλες τις υπέρ τροφές που υπάρχουν και τις ενέργειές τους.

 

 5

  Τα super foods έχουν γίνει πια πολύ δημοφιλή σε όλο τον κόσμο αφού  όλοι ''έχουν βρει μια σωτηρία με αυτά'', καθώς κρύβουν  ιδιαίτερες θρεπτικές αξίες για τον άνθρωπο.

    

   Όλη αυτή η δραστηριότητα που κάναμε στο project με την Κα Παπαδοπούλου μάς βοήθησε να έρθουμε πιο κοντά με διάφορους πολιτισμούς των πρωτευουσών της Ευρώπης και να μάθουμε καινούρια και ενδιαφέροντα πράγματα!!!

                   Κείμενο: Κασπαρίδου Χριστίνα, Α3 (σχολ. έτος 2015-2016)

 Υπεύθυνη καθηγήτρια:  Παπαδοπούλου Φανή (Γαλλικής Γλώσσας)

 

Στο κεφάλαιο του μαθήματος που αφορά στα φρούτα και τα λαχανικά αναφερθήκαμε στα οφέλη που έχουν τα αποξηραμένα φρούτα στον οργανισμό και έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά στα λεγόμενα Super foods.

Τα superfoods (υπερτροφές στα Ελληνικά) είναι τροφές με συμπυκνωμένα θρεπτικές ουσίες, δηλαδή περιλαμβάνουν πολλά ευεργετικά συστατικά, τα οποία είναι εύκολα απορροφήσιμα από τον ανθρώπινο οργανισμό, και έτσι μπορούν συμβάλλουν στην υγεία και την ευεξία του ατόμου. Δεν είναι σπάνιες τροφές, αλλά συνηθισμένες τροφές που χρησιμοποιούνταν στα παλιότερα χρόνια για την πρόληψη και αντιμετώπιση διαφόρων ασθενειών. Είναι τροφές πολύ πλούσιες σε βιταμίνες, αντιοξειδωτικές και πολλές άλλες φυτοχημικές ουσίες. 

Incan berry

Σιταρόχορτο

blueberries

Kινόα

Acai berry

ιπποφαές

Σπιρουλίνα

Σμέουρα (ή Raspberries)

Cranberry

Και άλλα πολλά

 

Αποφασίσαμε, λοιπόν, με την καθηγήτριά μας να κάνουμε μια βιωματική δράση για τα super foods. Αρκετοί μαθητές έφεραν αποξηραμένα φρούτα και super foods για να γίνει το μάθημά μας πιο «δραστηριοκεντρικό». Με αυτόν το τρόπο καταφέραμε και δοκιμάσαμε γεύσεις άγνωστες  που δεν τις φανταζόμασταν ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν και μας άρεσαν πολύ. Επίσης βρήκαμε και παρουσιάσαμε στην τάξη πληροφορίες για τα super foods, τα βότανα, τους καρπούς και για τα αποξηραμένα φρούτα. Έτσι μάθαμε τι μας προσφέρουν, πώς μας βοηθούν και σε τι συμβάλλουν στον οργανισμό μας. Κατά αυτόν τον τρόπο διδαχθήκαμε όλες τις υπέρ τροφές που υπάρχουν και τις ενέργειές τους .

Τα super foods έχουν γίνει πια πολύ δημοφιλή σε όλο τον κόσμο αφού  όλοι ''έχουν βρει μια σωτηρία με αυτά'', καθώς κρύβουν  ιδιαίτερες θρεπτικές αξίες για τον άνθρωπο .

Εργασίες στο project της Β΄ Γυμνασίου

 project

      Με την κα Παπαδοπούλου Φανή, που φέτος έχει αναλάβει τα τμήματα Β1 και Β2 στο μάθημα του project, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τον πολιτισμό διάφορων ευρωπαϊκών πρωτευουσών. Αρχικά δημιουργήσαμε κάποιες ομάδες. Μετά κάναμε κλήρωση για το ποιες πρωτεύουσες θα βρει η κάθε ομάδα και τέλος φέραμε πληροφορίες και εικόνες. Παιδιά και από τα δύο τμήματα έφεραν αρκετές πληροφορίες και εικόνες και κάποια από αυτά έκαναν εργασία με power point. Επίσης, πήγαμε στην αίθουσα της μουσικής και είδαμε στο internet εικόνες από τις πρωτεύουσες που είχαμε να γράψουμε.

 

 

 

 

 

 

                       berolino londino κάντε κλικ στην εικόνα

  Όλη αυτή η δραστηριότητα που κάναμε στο project με την Κα Παπαδοπούλου μάς βοήθησε να έρθουμε πιο κοντά με διάφορους πολιτισμούς των πρωτευουσών της Ευρώπης και να μάθουμε καινούρια και ενδιαφέροντα πράγματα!!!

                   Κείμενο: Μαραντώνη Παναγιώτα, Β1 (σχολ. έτος 2015-2016)

 Υπεύθυνη καθηγήτρια:  Παπαδοπούλου Φανή (Γαλλικής Γλώσσας)

Μαθαίνοντας για το βούρτσισμα των δοντιών

 2

   Προ ημερών στο μάθημα της Βιολογίας με τον κο Γκαγκούδη συζητούσαμε για την υγιεινή των δοντιών. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο κος Γκαγκούδης μάς ανακοίνωσε ότι θα κάποια ημέρα θα πηγαίναμε να βουρτσίσουμε τα δόντια μας στο προαύλιο του σχολείου! Το μόνο που θα έπρεπε να κάνουμε από πριν ήταν να φέρουμε μαζί μας την οδοντόβουρτσα και την οδοντόκρεμά μας.

                5    6

    Την ημέρα εκείνη, 4 του Δεκέμβρη, όλοι πήραμε τις θέσεις μας στις βρύσες της αυλής. Ο καθένας έπρεπε να βουρτσίσει τα δόντια του τουλάχιστον για τρία λεπτά, ώστε να είναι αποτελεσματικό το βούρτσισμα. Αυτό που συνειδητοποιήσαμε είναι πως το πλύσιμο των δοντιών πρέπει να γίνει μια συνήθεια όλων μας, για να έχουμε καθαρά και υγιή δόντια.

9b

Κείμενο: Τσίγκας Κωνσταντίνος, Α3 (σχολ. έτος 2015-2016)

 Υπεύθυνος καθηγητής:  Γκαγκούδης Αθανάσιος

 

Προ ημερών στο μάθημα της Βιολογίας με τον κο Γκαγκούδη συζητούσαμε για την υγιεινή των δοντιών. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης ο κος Γκαγκούδης μας ανακοίνωσε ότι θα κάποια ημέρα θα πηγαίναμε να βουρτσίσουμε τα δόντια μας στο προαύλιο του σχολείου! Το μόνο που θα έπρεπε να κάνουμε από πριν ήταν να φέρουμε μαζί μας την οδοντόβουρτσα και την οδοντόκρεμά μας.

Την ημέρα εκείνη, 4 του Δεκέμβρη, όλοι πήραμε τις θέσεις μας στις βρύσες της αυλής. Ο καθένας έπρεπε να βουρτσίσει τα δόντια του τουλάχιστον για τρία λεπτά, ώστε να είναι αποτελεσματικό το βούρτσισμα. Αυτό που συνειδητοποιήσαμε είναι πως το πλύσιμο των δοντιών πρέπει να γίνει μια συνήθεια όλων μας, για να έχουμε καθαρά και υγιή δόντια.

kali sxoliki xronia

ekpaideytiko yliko

dimodiografiki omada

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ

ta video mas

facebook 3

biblioepiskepton

Λίγο σκάκι;

skaki

ksenagisi

Ξενάγηση στην ιστοσελίδα

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

  • Ελληνικός πολιτισμός. Σχολιασμός-ασκήσεις στα φιλολογικά μαθήματα
  • Ασφάλεια στο διαδίκτυο
  • Νεοελληνική Λογοτεχνία
  • Η εφημερίδα μας, 2011-2012
  • Ανέκδοτα
  • Κείμενα όλων των ειδών
  • Πολιτιστικός Σύλλογος Άνθειας-Αρίστεινου "Σπάρτακος"
  • Ηλεκτρονικά λεξικά

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

     european soccer European Soccer

      tennis grand slam Tennis Grand Slam

 basketball jam Basketball Jam

free running Free Running

pizza hot Pizza Hot

Rat Fishing Rat Fishing

Rubble Trouble Ruble Trouble

bow master Bow Master

crashdown Crashdown

ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ

ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΣ στο Google maps

ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ;

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΘΑ ΗΜΟΥΝ ...

... ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΑΝ ΕΙΧΑ ...