Νέα ιστοσελίδα

Μεταβείτε στη νέα μας ιστοσελίδα

nea ist

κλικ στην εικόνα

imageslogo

bima mathiton 2

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2014-2015

Ο τόπος μας: Τι σας αρέσει στην Άνθεια;

dimosiografos2

  Ο τόπος μας, η Άνθεια, σίγουρα μας αρέσει. Τι είναι, όμως, αυτό που μας αρέσει; Προτιμήσαμε να μην απαντήσουμε εμείς σ? αυτό το ερώτημα.

  Εγώ και τρεις άλλοι συμμαθητές μου (Γεωργίου Χαρά, Γούδρα Σμαρώ, Ρήγας Στάθης), όλοι μέλη της ομάδας ιστοσελίδας, μαζί με τον καθηγητή μας, κο Δημητριάδη, κάναμε μια βόλτα στην Άνθεια, για να ρωτήσουμε τους ίδιους τους κατοίκους τι τους αρέσει στον τόπο τους. Στο τέλος, όταν τελειώσαμε, επιστρέψαμε στα μαθήματά μας ? λίγο κουρασμένοι, αλλά άξιζε τον κόπο!

   Το συμπέρασμα της έρευνάς μας; Μπορείτε να το δείτε στο βίντεο που ακολουθεί!

    Κείμενο: Γκαλιμάνη Ελπίδα, Α1 (σχολ. έτος 2014-2015)

Υπεύθυνος καθηγητής:  Δημητριάδης Δημήτριος

 

Εργασίες στο μάθημα της Τεχνολογίας

zb

  Μπορούμε με απλά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας, με αρκετή φαντασία και πολύ μεράκι να αναπαραστήσουμε σε μικρογραφία ένα μέρος του κόσμου που μας περιβάλλει; Η απάντηση είναι "ναι" και του λόγου το αληθές το αποδεικνύουν οι εργασίες των μαθητών στο μάθημα της Τεχνολογίας.

Υπεύθυνη καθηγήτρια:  Χαραλαμπάκη Κυριακή

Με πινέλο και μπογιές στην αυλή

20150505-0003

 Οι μαθητές του σχολείου μας αποφάσισαν στο πλαίσιο του μαθήματος των Καλλιτεχνικών να εκφράσουν τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες εκτός της σχολικής αίθουσας. Με μόνα σύνεργα λίγα πινέλα και μπογιές, με βοηθό τη φαντασία και με την καθοδήγηση του καθηγητή τους, κου Αναστασιάδη, η αυλή του σχολείου μας πήρε χρώμα!


   Κείμενο: Δημητριάδης Δημήτριος, Διαχειριστής (σχολ. έτος 2014-2015)

Υπεύθυνος καθηγητής:  Αναστασιάδης Θεοχάρης

La Chandeleur - Ένα γαλλικό έθιμο

giorti krepas 3

 Στη Γ2αλλία, κάθε χρόνο στις 2 Φεβρουαρίου, γιορτάζεται η Υπαπαντή του Χριστού, γιορτή που ονομάζεται La Chandeleur. Την ημέρα αυτή λοιπόν, κατά την παράδοση, σε κάθε σπίτι αναβιώνει το έθιμο της παρασκευής κρέπας. Η παράδοση αυτή έχει τις αναφορές της σ? έναν παλιό μύθο, σύμφωνα με τον οποίο, εάν την ημέρα της γιορτής αυτής δεν έφτιαχναν κρέπες, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστρεφόταν.1

Επίσης, η μέρα αυτή συνδέεται με μια τελετή από την εποχή των Ρωμαίων (κατά τα πρώτα χριστιανικά χρόνια), όταν οι άνθρωποι έβγαιναν όλοι από το ναό με ένα κερί στο χέρι που έπρεπε να το πάνε ως το σπίτι ευλογημένο. (Η λαμπάδα = la chandelle)

Bέβαια, τα τελευταία χρόνια η γιορτή έχει περισσότερο εμπορικό χαρακτήρα, καθώς τα μεγάλα σούπερ μάρκετ της Γαλλίας βγάζουν προσφορές σε τηγάνια ειδικά για κρέπες, κρεπιέρες, συσκευασίες παρασκευής κρέπας κ.λ.π.


Στο Γυμνάσιό μας, λοιπόν, με το τμήμα Γαλλικών της Γ΄ Γυμνασίου αναβιώσαμε το έθιμο της κρέπας. Αφού διδάξαμε το λεξιλόγιο της συνταγής κρέπας, τα παιδιά κατασκεύασαν στο σπίτι τους κρέπες και τις έφεραν στο σχολείο, για να γιορτάσουμε και με την ευκαιρία της Αποκριάς.

Υπεύθυνη καθηγήτρια:  Παπαδοπούλου Φανή, Γαλλικής Γλώσσας

Περισσότερες πληροφορίες για το έθιμο (στα γαλλικά) εδώ και εδώ

 

Φρούτα + Λαχανικά = Ποιότητα ζωής!

 froyta2

Η τροφή είναι απαραίτητη για να λειτουργήσει φυσιολογικά ο ανθρώπινος οργανισμός. Οποιαδήποτε τροφή όμως; Φυσικά όχι. Θα πρέπει εμείς να ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή.

Στην υγιεινή διατροφή θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και γενικότερα σε θρεπτικά συστατικά. Τα φρούτα και τα λαχανικά αποτελούν πηγές ενέργειας και βοηθάνε στην άμυνα του οργανισμού μας από ασθένειες και δίνουν την αίσθηση κορεσμού. Στο τμήμα μας λοιπόν, το Α2, στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας και συγκεκριμένα στην ενότητα ?Διατροφή? μιλήσαμε για τα φρούτα και τα λαχανικά.

froyta3

 Αφιερώσαμε δύο ώρες σε αυτό το θέμα και κάθε παιδί έφερε από ένα φρούτο ή λαχανικό, για να φτιάξουμε μια φρουτοσαλάτα και μια σαλάτα λαχανικών, ώστε δοκιμάζοντάς τες να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία τους για μας, τα οφέλη που μας προσφέρουν και, έπειτα, να συζητήσουμε για τις ιδιότητές τους. Τα φρούτα και τα λαχανικά δεν περιέχουν καθόλου λιπαρά, αποτελούν σημαντική πηγή φυτικών ινών, βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών ουσιών και, τέλος, έχουν υψηλό βαθμό κορεσμού.

froyta1

Το συμπέρασμά μας ήταν ότι πρέπει να βάλουμε στην καθημερινότητά μας τα φρούτα και τα λαχανικά, για να ακολουθήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή και για να έχουμε τελικά μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

  Κείμενο: Σιγάλα Παναγιώτα, Α2 (σχολ. έτος 2014-2015)

Τρανοπούλου Ιωάννα, Α2 (σχολ. έτος 2014-2015)

Υπεύθυνη καθηγήτρια:  Παπαδοπούλου Φανή, Γαλλικής Γλώσσας

 

kali sxoliki xronia

ekpaideytiko yliko

dimodiografiki omada

ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΜΑΣ

ta video mas

facebook 3

biblioepiskepton

Λίγο σκάκι;

skaki

ksenagisi

Ξενάγηση στην ιστοσελίδα

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ

  • Ελληνικός πολιτισμός. Σχολιασμός-ασκήσεις στα φιλολογικά μαθήματα
  • Ασφάλεια στο διαδίκτυο
  • Νεοελληνική Λογοτεχνία
  • Η εφημερίδα μας, 2011-2012
  • Ανέκδοτα
  • Κείμενα όλων των ειδών
  • Πολιτιστικός Σύλλογος Άνθειας-Αρίστεινου "Σπάρτακος"
  • Ηλεκτρονικά λεξικά

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

     european soccer European Soccer

      tennis grand slam Tennis Grand Slam

 basketball jam Basketball Jam

free running Free Running

pizza hot Pizza Hot

Rat Fishing Rat Fishing

Rubble Trouble Ruble Trouble

bow master Bow Master

crashdown Crashdown

ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ

ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΑΣ στο Google maps

ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ;

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

ΘΑ ΗΜΟΥΝ ...

... ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ, ΑΝ ΕΙΧΑ ...